Bijoux

Disney by Twice as Nice

Rencontre irrésisDisney_Twice_as_Nicetible entre la souris la plus célèbre au monde et un créateur 100% belge!
L’équipe créative de TWICE AS NICE a choisi pour ce défi de s’inspirer de Mickey version vintage et de Minnie, l’icône incontournable des podiums cet été 2013.
La collection a été imaginée à partir d’un mood board: bijoux pour adultes, du très fin en argent , or jaune et or rosé et du très «pointu» en acier poli ou noir, le tout composé à partir de la sensibilité typique de la marque.
Résultat : une collection en acier franchement rock, et une autre argent, or jaune et or rose faite d’irrésistibles mini têtes de Mickey et de sa dulcinée superstar !
www.twiceasnice.be

Juwelen

Disney by Twice as Nice

Disney_Twice_as_Nice1Belgische merk TWICE AS NICE® benaderd om een juwelencollectie te ontwerpen.
Het creatieve team van TWICE AS NICE kon niet weerstaan aan deze uitdaging, en koos als vertrekpunt een vintage Mickey en  Minnie , de superster van de catwalks van deze zomer.
De collectie werd bedacht vanuit een mood board:  juwelen voor volwassenen, met enerzijds  zeer fijne juweeltjes  in zilver, geel en roos goud en anderzijds , meer “edgy” juwelen, in  gepolijst staal.
Beide assortimenten werden samengesteld  vanuit de typische feeling van het merk.
De ontwerpster van TWICE AS NICE, Joanna Cacciola, 26 jaar, kreeg carte blanche om dit project te realiseren: “Het Disney-team heeft ons van bij de start van deze ongelofelijke uitdaging gevolgd en aangemoedigd. De samenwerking verliep fantastisch en bij elke stap zaten we op dezelfde golflengte!”.
Het resultaat is een vrij stoere “rock”collectie in staal naast een collectie in zilver, geel en roos goud, samengesteld uit  onweerstaanbare minihoofdjes van Mickey  en zijn teergeliefde superster!
Alicia, die reeds 4 seizoenen model is voor TWICE AS NICE, zal zeker bijdragen tot het aangekondigde succes van deze mooie samenwerking.
TWICE AS NICE, 100% Belgische ontwerper/maker van juwelen en winkelketen, heeft sinds zijn oprichting in 1980 een regelmatige en voorbeeldige groei gekend. Het merk verdeelt haar producten via een winkelnetwerk van meer dan 50 winkels in Europa, een webwinkel en multibrand stores.
The Walt Disney Company (TWDC) is de nummer één van de entertainmentsmerken in de wereld. Daarnaast is het bedrijf terug te vinden in de top tien van ’s werelds grootste en sterkste merken.  TWDC bestaat uit vijf onderdelen waaronder parks en resorts, studio’s, merchandise, interactive en tv- en mediadistributie. TWDC Benelux is onderdeel van TWDC Europe, Middle-East en Africa (EMEA) die actief is in 25 landen met rond de 6000 werknemers.
De collectie Disney inspires TWICE AS NICE is beschikbaar vanaf april 2013.
www.twiceasnice.be

Gérante et fondatrice du magazine Jewels & Watches Info, magazine professionnel édité pour la Belgique et le Grand Duché du Luxembourg