Juwelen

Ice-Watch bereikt als eerste Belgische merk de kaap van 1.000.000 fans op Facebook: we like!

Sinds Ice-Watch zich op het populairste sociale netwerk ter wereld heeft gestort, ging het aantal fans in stijgende lijn. Vandaag is het een actieve community van meer dan een miljoen fans! Dat is niet alleen een primeur voor een Belgisch horlogemerk, het is dé perfecte gelegenheid om met de web 2.0-generatie van gedachten te wisselen.

Chatten, sharen, ideeën uitwisselen, interactie … Facebook omvat precies wat Ice-Watch wilde: een platform om in contact te komen met haar fans. Een eigen publieke pagina was de eerste stap.

Die wil tot interactie zit ingebakken in het DNA van het merk, dat nu wereldwijd tot de absolute top behoort en op nummer 5 staat in de categorie juwelen & horloges1. Ice-Watch bevindt zich daar waar het allemaal gebeurt, maar houdt het toch intiem.

De Facebookpagina bevat een waaier aan foto’s, video’s, blogposts en andere informatie over nieuwe collecties, sport- en cultuurevenementen, festivals, nieuwe winkels… Deze pagina leeft en zorgt voor een continue dialoog met de fans.

Facebook Ice Watch
Facebook Ice Watch